Kao vlasnik parkovne površine ili velikog turističkog imanja sigurno te zanima kad će se isplatiti ulaganja u biljke, održavanje, gorivo, radnike kako bi tvoj park bio reprezentativan?
Činjenica je da parkovi imaju puno potencijala da se turistički uspješno razvijaju, ipak malo tko ostvaruje dovoljno profita za njihovo funkcioniranje i napredak, pa su često izloženi dugogodišnjim stagnacijama i propadanju.
Mnogi od njih uspijevaju se održati samo zahvaljujući entuzijazmu njihovih vlasnika.
Promjena klime koja se ovih godina intenzivno događa ima veliki utjecaj i na njih. Proljeće dolazi sve ranije, ljeta su sve toplija i potencijalni posjetitelji izbjegavaju boravak na otvorenom. To i tvojem parku ostavlja tek manji dio godine za akcije koje bi mu omogućile više posjetitelja.
Sigurna sam da vrata svojeg parka zimi zatvaraš iz uvjerenja da posjetiteljima nije dovoljno privlačan. Dok je prava istina da nemaš dovoljno novca i resursa pa tako smanjuješ troškove održavanja, radne snage i sl.
Štednja je dobrodošla, ali tebi treba nova prilika za više novca.
Ako želiš ostvariti više posjetitelja preostaje ti razmišljati na drugačiji način. Što je to što do sada ti ili suradnici niste probali? Mi ljudi smo skloni da se za nemogućnost rješavanja nekog problema poslužimo rečenicom „sve smo probali“. Nikada nismo baš sve probali.
Što ako je zimska stagnacija tvojeg parka samo dugogodišnja navika koja ti šteti?
Razmisli o ovome.
Ljudi su danas više nego ikada ranije osviješteni o važnosti prirode i žele joj doprinijeti bez obzira na godišnja doba, ali samo ako im damo dovoljno privlačan razlog da dođu.
Park Mozirski gaj u Sloveniji nakon 40 godina djelovanja prihvatio je prijedlog za moju suradnju i umjesto zimske stagnacije uveli smo novi sadržaj. Tako je nastala Božićna bajku Slovenije koja je danas u Sloveniji najpopularnija božićna destinacija za vrijeme adventa posjećuju tisuće ljudi.
Ali park je za sebe postigao puno više. Osim dodatnih prihoda postigli su proširenje ciljne skupine, bolju prepoznatljivost na tržištu, snažniju konkurentnost u odnosu na slične destinacije u regiji i prilike za nove sadržaje poput novih manifestacija.
O mojoj najuspješnijoj manifestaciji Božićna bajka Slovenije klikni na SAZNAJ VIŠE jer će ti to pomoći da bolje sagledaš i svoje mogućnosti.
Zapamti da se veliki broj posjetitelja ne događa velikim parkovima, već onima koji znaju kako ih privući. To je provjerena činjenica u svakom od mojih projekata na domaćem i inozemnom tržištu.
Ako nisi siguran ili sigurna u kapacitet svog parka, ispuni ovaj upitnik na linku moje stranice MOGUĆOSTI SURADNJE i ja ću ti rado poslati osnovne smjernice bez ikakve obveze.
Osim toga preporučam ti da preuzmeš moju besplatnu e-knjigu KAKO POVEĆATI BROJ POSJETITELJA I PROFITA koju sam kreirala kako bih i drugima pomogla da svoje manifestacije i događanja izgrađuju dugoročno i na čvrstim temeljima.
Jednokratne manifestacije samo iscrpljuju i gotovo nikad ne donose adekvatnu zaradu.
VIŠE O KNJIZI
Ova e-knjiga je za tebe ako želiš saznati koja su ti znanja potrebna, kompetencije i metode koje će ti olakšati stvaranje uspješne turističke manifestacije. Bit će ti korisna u svim segmentima poslovanja i razvijanja destinacije.
Ona ti neće donijeti rezultate preko noći, ali ako ne znaš osnove poduzetništva, ako ne znaš kako analizirati svoje snage i prilike, ako ne znaš jesu li tvoji ciljevi ispravni, tko je tvoj idealan klijent niti provodiš branding, vjeruj da ćeš i dalje tapkati na mjestu i tvoje želje će ostati samo želje.
Knjiga je napisana da ti osigura uvid u temeljna znanja i ako savjete i metode s ovih 24 strance primijeniš rezultat neće izostati.
Možeš ju preuzeti klikom na gumb PREUZMI E-KNJIGU.
Osim toga na taj način pridružuješ se mojoj NEWSLETTER LISTI ljudi s kojima dijelim svoja iskustva. (naravno, uvijek se možeš s liste skinuti, a tvoja e-mail adresa neće se koristiti ni za što drugo).