MOJA PRIČA

PODUZETNICA KOJA OSTVARUJE USPJEŠNE BOŽIĆNE PARKOVE
Ja sam Ana Bertić i uvjerena sam da se tisuće posjetitelja ne događaju samo velikim parkovima već onima koji imaju ideje koje će ih privući.
Po zanimanju sam ekonomist I stručnjakinja za razvoj božićnih tematskih parkova sa završenim FBA programom »Poduzetništvo u ekonomiji znanja – poduzetništvo i kontinentalni turizam“, Sveučilišta u Zagrebu, u kojem sam stekla znanja iz osnova mikro i makroekonomije, turizma i poduzetništva, poslovno upravljanje, poduzetnički marketing, upravljanje kvalitetom i menadžment u turizmu.
Tokom proteklih 15 godina postala sam autorica više od 20 projekata božićnih botaničkih parkova u Hrvatskoj, Sloveniji i Švedskoj.
Svoja znanja pretvorila sam u jednostavan „know-how“ sistem, a za moje partnere i suradnike u projektima postižem da ostvaruju veći broj posjetitelja, više dobiti, konkurentnost i prepoznatljivost.
svaki botanički park ima dovoljno dobre sadržaje, samo je pitanje ideje koja će im u kratkom vremenu dovesti više posjetitelja
Ako te nedostatak novca onemogućava da budeš dio modernih botaničkih parkova po europskim standardima jer nemaš s čime napraviti potrebnu obnovu i revitalizaciju, restauracije, nabaviti nove strojeve i ostvariti zacrtane ciljeve, to samo znači da je vrijeme za nove mogućnosti.
I sama sam to prošla, ali o tome pročitaj nešto kasnije.
Osobno uvijek uživam u stvaranju božićnih botaničkih parkova pomoću lampica jer mi omogućavaju da stvaram ambijente koji inspiriraju ljude i da mogu prezentirati ljepote parkova na novi način u vrijeme kad nitko od njih ne očekuje da budu atraktivni i lijepi.
To je ujedno tajna uspješnosti mojeg branda.
Moram ti odmah razbiti mit da je za uspješan božićni botanički park potreban milijunski broj lampica i ulaganja. Broj lampica nije nebitan, ali svakako nije presudan.


AKO ŽELIŠ POSTIĆI TISUĆE POSJETITELJA NE ZNAČI DA MORAŠ NAJPRIJE PROĆI SKUPIM PUTEVIMA POKUŠAJA I POGREŠAKA
Ostvarenje božićnog botaničkog parka nije velika znanost, ali je unikatna djelatnost za koju je potrebno puno iskustvenih i poduzetničkih znanja.
Pobornik sam cjeloživotnog učenja i zbog toga konstantno ulažem u svoj osobni i poslovni rast tako što pohađam razne edukacije i mentorstva.
Uvijek me zanimaju teme novih trendova, suvremenog razvoja poduzetništva i poduzetničkog mindseta. Sve to dovelo me do toga da danas imam provjereno kow-how znanje koje garantira uspješnost svakog projekta.
Da više naučiš na mojem primjeru, želim ti ispričati jedno od iskustava koje mi je omogućilo da danas za moje partnere ostvarujem najbolje rezultate.
Prije 15 godina bila sam na mjestu managera tek započetog tematskog parka.
Naša situacija je bila ovakva:
- Redovno održavanje se svodilo na najnužnije popravke.
- Traženje dotacija i donacija nas je iscrpljivalo umjesto da smo se bavili svojim poslom.
- Prijateljske besplatne usluge i protuusluge smo uvijek na kraju višestruko plaćali.
- Naši godišnji ciljevi su bili kako se održati.

ŠTO SVE DONOSIM PARTNERIMA?
Moje samostalne projekte možeš pogledati u fotogaleriji ili googlati neke od projekata poput BOŽIĆNA BAJKA SLOVENIJE ili BOŽIĆNI GRAD FAMILY MALL, ZAČARANI VRT MOZIRSKI GAJ itd.
Tehnički i tehnološki izazovi u kojima sam sudjelovala omogućili su mi da danas u projektima koristim jednostavna rješenja nabave i korištenja repromaterijala.
Tokom godina zajedno s proizvođačima prilagođavala sam sisteme lampica da budu izdržljive, sigurne i prilagođene za brzu montažu i demontažu koja nema nikakvih negativnih utjecaja na parkove.
Svake godine sam suočena sa organizacijom prijema tisuća posjetitelja u različitim uvjetima. Zbog toga znam kako kreirati efikasnu organizaciju koja pomaže da prijem veliki broj posjetitelja prolazi bez stresa i narušavamo destinacijske ravnoteže.
Ta znanja također rado prenosim u mojim „know-how receptima“.
Božićni tematski parkovi koje stvaram stvoreni su za posjetitelje, ali služe botaničkim parkovima da ostvaruju svoje ciljeve.
ZANIMLJIVE ČINJENICE O MENI:
- U pojedinom projektu u jednom poslijepodnevu primila sam 43 autobusa organiziranih dolazaka.
- Najveći broju posjetitelja u pojedinom projektu bio je više od 78 000.
- U suradnji s HŽ pokrenula sam prvi božićni vlak Tin-expres.
- Začetnik sam i kreator Božićne bajke Slovenije, najposjećenije božićne destinacije u Sloveniji.
- Osobno mogu montirati u jednom danu oko 1000 metara lampica.
- Kolumnistica sam poslovnog časopisa Poduzetnik.
- Projekt u Švedskoj za tvrtku Mangfaldens hus ugovorila sam nakon samo jednog razgovora i prenijela „božićne bajke“ u skandinaviju.
- Živim na 4 adrese u Čazmi, Puli, Mozirju i Stockholmu.
- Prvo Božićno selo kod Splita koje godišnje posjećuje više od 30 000 posjetitelja napravili smo bez mogućosti priključka na električnu mrežu. To je dokaz da uspješan božićni tematski park izgrađuje samo dobra ideja.
- Osim hrvatskog stekla sam i švedsko državljanstvo na koje sam posebno ponosna.

ŠTO DRUGI KAŽU O NAMA




