O nama
Moje ime je Ana Bertić. Posljednjih 15 godina razvijam adventske destinacije na domaćem i inozemnom tržištu u Sloveniji i Švedskoj.
Karijeru u adventskom turizmu započela sam 2010.godine radeći pet uzastopnih godina na razvijanju poznatog božićnog turističkog branda obitelji Salaj za čiju sam Božićnu Bajku 2015.g. ostvarila odličnih 78 000 posjetitelja.
Stvarajući unikatne adventske ambijente za destinacije sam postizala mnoge dobrobiti; veću prepoznatljivost na tržištu, snažniji brand, bolje poslovne rezultate i nove prilike za daljnji razvoj, što me potaklo da strastveno zavolim ovaj biznis.
Na takav način sam izgradila svoju viziju da uspješno adventsko odredište treba biti puno više od jednokratne manifestacije jer vrijednosti koje stvaramo značajno doprinose cijelom društvu.
Na temeljima takve vizije, stečenih znanja i iskustva izgrađujem nove projekte pa su BOŽIĆNA BAJKA SLOVENIJE, ZAČARANI VRT MOZIRSKI GAJ, BOŽIĆNI GRAD ZAGREB, JUL MARKNAD STOCKHOLM i mnogi drugi postali poznata adventska odredišta.
Moje ime je Ana Bertić. Posljednjih 15 godina razvijam adventske destinacije na domaćem i inozemnom tržištu u Sloveniji i Švedskoj.
Karijeru u adventskom turizmu započela sam 2010.godine radeći pet uzastopnih godina na razvijanju poznatog božićnog turističkog branda obitelji Salaj za čiju sam Božićnu Bajku 2015.g. ostvarila odličnih 78 000 posjetitelja.
Stvarajući unikatne adventske ambijente za destinacije sam postizala mnoge dobrobiti; veću prepoznatljivost na tržištu, snažniji brand, bolje poslovne rezultate i nove prilike za daljnji razvoj, što me potaklo da strastveno zavolim ovaj biznis.
Na takav način sam izgradila svoju viziju da uspješno adventsko odredište treba biti puno više od jednokratne manifestacije jer vrijednosti koje stvaramo značajno doprinose cijelom društvu.
Na temeljima takve vizije, stečenih znanja i iskustva izgrađujem nove projekte pa su BOŽIĆNA BAJKA SLOVENIJE, ZAČARANI VRT MOZIRSKI GAJ, BOŽIĆNI GRAD ZAGREB, JUL MARKNAD STOCKHOLM i mnogi drugi postali poznata adventska odredišta.
Ako kao poduzetnik turizmu želite postizati odlične ekonomske rezultate i kontinuirani rast, neophodno je pronaći način kako se istaknuti od konkurencije.
Konkurencija u našem okruženju je ogromna, stoga razvoju projekta treba pristupati na inovativan način uz praćenje potreba tržišta i trendova.
Moji primjeri za to su projekti JUL MARKNAD u suradnji sa trgovačkim centrom Mångfaldens Hus, Nykvarn iz Švedske ili najnoviji FANTASY STREET-BOŽIĆNI GRAD u sklopu Family mall u Zagrebu, koji su kreirani sa snažnim naglaskom na stvaranje posebnih sadržaja u skladu sa ciljnom skupinom.
Takvim pristupom Family mall je već u prvoj godini postojanja doslovno postao novo središte zagrebačkog Adventa.
Uspješno adventsko odredište ne mora biti temeljeno na milijunskim ulaganjima
Ako kao poduzetnik turizmu želite postizati odlične ekonomske rezultate i kontinuirani rast, neophodno je pronaći način kako se istaknuti od konkurencije.
Konkurencija u našem okruženju je ogromna, stoga razvoju projekta treba pristupati na inovativan način uz praćenje potreba tržišta i trendova.
Moji primjeri za to su projekti JUL MARKNAD u suradnji sa trgovačkim centrom Mångfaldens Hus, Nykvarn iz Švedske ili najnoviji FANTASY STREET-BOŽIĆNI GRAD u sklopu Family mall u Zagrebu, koji su kreirani sa snažnim naglaskom na stvaranje posebnih sadržaja u skladu sa ciljnom skupinom.
Takvim pristupom Family mall je već u prvoj godini postojanja doslovno postao novo središte zagrebačkog Adventa.
Uspješno adventsko odredište ne mora biti temeljeno na milijunskim ulaganjima
Stabilan razvoj možete postići bez strahovanja od neuspješnih ulaganja pametnim korištenjem resursa s kojima upravljate.
Sa slovenskom udrugom iz malog turističkog grada Mozirje 2016.godine započeli smo pripremu prve BOŽIĆNE BAJKE SLOVENIJE u parku Mozirski gaj. Koristili smo postojeće resurse i prenamijenili ulogu dotadašnjih sadržaja uz minimalna ulaganja, ali ipak oduševili čak 18 000 posjetitelja.
Razvijajući naše partnerstvo i manifestaciju u samo 5 godina rada postigli smo posjećenost od preko 160 000 posjetitelja. Benefiti koje se takvim razvojem postigli su veća prepoznatljivost destinacije, razvoj novih turističkih ponuda i kapaciteta smještaja, poticanje sugrađana na poduzetništvo, a naročito su mladi prepoznali svoje prilike.
Pri takvom razvoju nikako nemojte zaboraviti i na destinacijsku ravnotežu jer u destinaciji trebaju jednako uživati i turisti i sugrađani.
Stabilan razvoj možete postići bez strahovanja od neuspješnih ulaganja pametnim korištenjem resursa s kojima upravljate.
Sa slovenskom udrugom iz malog turističkog grada Mozirje 2016.godine započeli smo pripremu prve BOŽIĆNE BAJKE SLOVENIJE u parku Mozirski gaj. Koristili smo postojeće resurse i prenamijenili ulogu dotadašnjih sadržaja uz minimalna ulaganja, ali ipak oduševili čak 18 000 posjetitelja.
Razvijajući naše partnerstvo i manifestaciju u samo 5 godina rada postigli smo posjećenost od preko 160 000 posjetitelja. Benefiti koje se takvim razvojem postigli su veća prepoznatljivost destinacije, razvoj novih turističkih ponuda i kapaciteta smještaja, poticanje sugrađana na poduzetništvo, a naročito su mladi prepoznali svoje prilike.
Pri takvom razvoju nikako nemojte zaboraviti i na destinacijsku ravnotežu jer u destinaciji trebaju jednako uživati i turisti i sugrađani.
Jeste li spremni za suradnju? Uvijek biram partnere koji žele aktivno surađivati i spremni su se posvetiti dugoročnom razvoju svoje destinacije. Zajednički isporučujemo naš brand kao kvalitetan proizvod, cijenimo ciljnu skupinu i uvažavamo sugrađane.
Kao moj partner ili suradnik nećete trebati prolaziti mukotrpne puteve pokušaja i pogrešaka. Garantiram da u svaki projekt ugrađujem sva moja znanja i provjerene metode. Ušteda vremena i novca također je jedan je od mojih prioriteta u kreiranju projekata.
Suradnja i nesebično pomaganje je temelj svakog uspješnog projekta. Zbog takvih uvjerenje postala sam kolumnistica stručnog časopisa Poduzetnik u kojem savjetujem čitatelje o temama veznim za unaprjeđenje turizma. Korisne članke redovito objavljujem na svom blogu, a svoja znanja dijelim u otvorenoj facebook grupi Kontinentalni razvoj i unaprjeđenje destinacija gdje okupljam zainteresirane pojedince za razvoj turizma.
Privatno živim na relaciji Hrvatska-Slovenija-Švedska. Zaljubljenik sam u prirodu, povijest i kulturnu baštinu što se često odražava i na mojim projektima.
Jeste li spremni za suradnju? Uvijek biram partnere koji žele aktivno surađivati i spremni su se posvetiti dugoročnom razvoju svoje destinacije. Zajednički isporučujemo naš brand kao kvalitetan proizvod, cijenimo ciljnu skupinu i uvažavamo sugrađane.
Kao moj partner ili suradnik nećete trebati prolaziti mukotrpne puteve pokušaja i pogrešaka. Garantiram da u svaki projekt ugrađujem sva moja znanja i provjerene metode. Ušteda vremena i novca također je jedan je od mojih prioriteta u kreiranju projekata.
Suradnja i nesebično pomaganje je temelj svakog uspješnog projekta. Zbog takvih uvjerenje postala sam kolumnistica stručnog časopisa Poduzetnik u kojem savjetujem čitatelje o temama veznim za unaprjeđenje turizma. Korisne članke redovito objavljujem na svom blogu, a svoja znanja dijelim u otvorenoj facebook grupi Kontinentalni razvoj i unaprjeđenje destinacija gdje okupljam zainteresirane pojedince za razvoj turizma.
Privatno živim na relaciji Hrvatska-Slovenija-Švedska. Zaljubljenik sam u prirodu, povijest i kulturnu baštinu što se često odražava i na mojim projektima.
Moje ime je Zdravko Charlie Zečević. Odrastao sam u Švedskoj i svoje kompetencije iz menadžmenta i organizacije poslovanja stjecao sam u velikoj međunarodnoj tvrtki.
Timu TIME4TALES sam se pridružio 2016.godine kad smo zajedno započeli ostvarivati uspješne projekte na inozemnom tržištu koji su se pretvorili u dugoročne suradnje.
Rezultate koje postižemo motiviraju me da u projekte ugrađujem svoja znanja da bi mi i naši partneri što brže napredovali u korak sa suvremenim svijetom. Moj skandinavski mentalitet orijentiran je na napredne ideje, ali uz poštovanje prema tradiciji i običajima.
Zastupam tvrtku kao prokurist bez ograničenja, a obavljam poslove analize tržišta, nabavu repromaterijala, planiranje cijena i analitiku poslovanja. Poslovno bilježimo kontinuirani rast jer smo na ispravan način prepoznali potrebe tržišta i značaj adventske industrije.
Životni prioriteti su mi jako važni, a to su obitelj i zdrav život. Po prirodi sam hedonist i naročito uživam u dobroj hrani i svojim boravcima u Hrvatskoj i Sloveniji.
Moje ime je Zdravko Charlie Zečević. Odrastao sam u Švedskoj i svoje kompetencije iz menadžmenta i organizacije poslovanja stjecao sam u velikoj međunarodnoj tvrtki.
Timu TIME4TALES sam se pridružio 2016.godine kad smo zajedno započeli ostvarivati uspješne projekte na inozemnom tržištu koji su se pretvorili u dugoročne suradnje.
Rezultate koje postižemo motiviraju me da u projekte ugrađujem svoja znanja da bi mi i naši partneri što brže napredovali u korak sa suvremenim svijetom. Moj skandinavski mentalitet orijentiran je na napredne ideje, ali uz poštovanje prema tradiciji i običajima.
Zastupam tvrtku kao prokurist bez ograničenja, a obavljam poslove analize tržišta, nabavu repromaterijala, planiranje cijena i analitiku poslovanja. Poslovno bilježimo kontinuirani rast jer smo na ispravan način prepoznali potrebe tržišta i značaj adventske industrije.
Životni prioriteti su mi jako važni, a to su obitelj i zdrav život. Po prirodi sam hedonist i naročito uživam u dobroj hrani i svojim boravcima u Hrvatskoj i Sloveniji.
Zašto raditi s nama?
Razmišljate li na koji način bi se i vi mogli uspješno baviti adventskim turizmom?
Možda ste već pokušavali, dodavali ili oduzimali sadržaje koje ste osmislili i koji nisu ostvarili željene rezultate?
Kad uloženo vrijeme i novac ne donesu željene rezultate to ima svoju cijenu i posljedice. Raspon negativnih učinaka je veliki, od razočarenja pa čak do bankrota.
Naravno da se na kraju pitamo zašto nismo drugačije, tražimo krivca u sebi i drugima i žalimo.
Nebrojeno je tema na kojima možete bazirati izgradnju i razvoj svoje destinacije, naročito u našoj bogatoj kulturi i prirodnim ljepotama kontinentalnih područja. Odredišta kao što su ruralna imanja, izletišta, kampovi i tematski parkovi su idealni za stvaranje ambijenta i doživljajnih iskustava za sve ciljne skupine.
Našim suradnicima i partnerima u realizaciji projekata osiguravamo:
- provjereni sistem know-how,
- definirane procedure poslovanja,
- provjerene učinkovite metode,
- nabavu repromaterijala po povlaštenim cijenama
- 100 postotnu podršku.
Zbog toga u suradnji s nama i vaše odredište može postati upravo to, uspješna adventska destinacija koja privlači veliki broj posjetitelja.
Stupite u kontakt s nama:
Dogovorite inicijalni sastanak kako bi provjerili kako Vam možemo pomoći unaprijediti Vašu turističku destinaciju.
POSEBNA PONUDA: Trenutno tražimo destinaciju i suradnike za realizaciju novog inovativnog projekta.
Ukoliko raspolažete sa turističkim imanjem minimalne površine oko 30 000 m2 i želite ga pretvoriti u atraktivno turističko središte, javite se bez obaveze.
Stupite u kontakt s nama:
Dogovorite inicijalni sastanak kako bi provjerili kako Vam možemo pomoći unaprijediti Vašu turističku destinaciju.
POSEBNA PONUDA: Trenutno tražimo destinaciju i suradnike za realizaciju novog inovativnog projekta.
Ukoliko raspolažete sa turističkim imanjem minimalne površine oko 30 000 m2 i želite ga pretvoriti u atraktivno turističko središte, javite se bez obaveze.
Što drugi kažu o nama




Što drugi kažu o nama



