Vlasnike velikih turistička imanja, parkova i izletišta često muči nedostatak posjetitelja, a posljedično tome porast problema i sve slabiji rezultati.
Slaba posjećenost bilo kojeg turističkog odredišta ima svoje razloge. Kod onih koji su na tržištu duže vrijeme najčešće se radi o nedostatku novih ideja i akcija u skladu s vremenom i trendovima. Kod početnika je to nesklad između sadržaja i usluga koje nude i odabrane ciljne skupine. Jedno i drugo vode istom ishodu. Stagnaciji i lošim rezultatima.
Nedostatak novca za odražavanje, radnu snagu i razvoj obeshrabruje. Ljudski je tražiti razloge u krizama i neprilikama, ali bez poduzimanja koja uključuju promjenu ništa se samo od sebe neće unaprijediti. Osim toga kad jednom „kola krenu niz brdo“ teško su zaustavljiva pa ako ti se broj posjetitelja sve više smanjuje to je prvi znak za promišljanje o značajnim promjenama.
Ulaziti iz sezone u sezonu po starim obrascima nije rješenje. Ništa se s novom godinom ili novom sezonom neće promijeniti samo od sebe.
Nova ideja je da van sezone u zimskom periodu kad najvjerojatnije zatvaraš svoja vrata ili radiš reducirano kao bi uštedjeli na troškovima, možeš kreirati potpuno novi sadržaj koji će iznenaditi dosadašnje posjetitelje. I privući nove. Jednostavno, pretvori svoj trud u atraktivnu zimsku ili božićnu ideju koja će posjetiteljima pružati nova iskustva i saznanja u očaravajućem ambijentu koji dugo neće zaboraviti.
Nakon što na takav način privučeš određenu ciljnu skupinu, nećeš više morati strepiti od iduće sezone.
Uspješna zimska ili božićna atrakcija osim velikog broja posjetitelja sa sobom donosi mnoge benefite i nove prilike. Ako do sada na tržištu niste bili dovoljno prepoznati sasvim sigurno će te napravili veliki skok na turističkim kartama.
Ako ste strepili od konkurencije, vrijeme je da se ona počne bojati vas.
Ako ste krpali kraj s krajem, to znači da je došlo vrijeme da otplatite dugove ili već uspješnu ideju podignete na još veću razinu.
Biti posjećena i priznata destinacija donosi i nove odgovornosti. Odgovornost prema sugrađanima i destinacijskoj ravnoteži zajednice treba te poticati da otvaraš prilike drugim gospodarstvenicima kako bi zajedno rasli.
Kad s vremenom narastete u destinaciju od regionalne ili međunarodne važnosti, tada će suradnja svih dionika biti itekako važna. Misija uspješnih božićnih destinacija je da unaprjeđuju svoje zajednice.
Može ti se ova ideja učiniti nedostižnom, ali nemoj podcjenjivati svoje snage, prilike i inteligenciju.
Veliki broj posjetitelja ne događa se velikima, već onima koji znaju izgraditi viziju i plan kako ih privući.
Zbog toga sam kreirala BESPLATAN priručnik (e-book) koji ti pomaže da lakše i brže ostvariš svoju viziju.
Na 24 stranice možeš se upoznati sa temama o poduzetništvu, analizama, ciljevima koji su ti potrebni da učvrstiš temelje svojoj ideji. E-book preuzmi KLIKOM na KAKO POVEĆATI BROJ POSJETITELJA I PROFITA. Usput postaješ dio moje newsletter list pratitelja s kojima jednom tjedno razmjenjujem svoja iskustva. S liste se možeš odjaviti kad god želiš 🙂
Moje ime je Ana Bertić i poduzetnica sam koja ostvaruje uspješne božićne destinacije.
Tijekom proteklih 15 godina postala sam autorica više od 20 projekata adventskih događanja u Hrvatskoj, Sloveniji i Švedskoj koji su ostvarili više od 1 milijun posjetitelja.
Svoja znanja pretvorila sam u provjereni „know-how“ sistem, a za partnere postižem ostvaruju tisuće posjetitelja, više prihoda, konkurentnost i prepoznatljivost.
To je ujedno i tajna uspješnosti mojeg branda, koristi puni potencijal i svrhu turističkih destinacija.
Više informacija o dosadašnjim projektima, načinu i mogućnostima suradnje možeš saznati OVDJE