Trendovi u stvaranju božićnih destinacija mogu se mijenjati iz godine u godinu, ali neki od popularnih trendova u posljednjim sezonama uključuju posebnosti koje su usklađene s potrebama današnjih potencijalnih posjetitelja.
Božićna svjetla, svjetlosni spektakli i iluminacije postaju sve impresivniji. Destinacije se natječu u stvaranju bajkovitih svjetlosnih prikaza, a ti se pobrini da to radiš na svoj način, da izbjegavaš kič i jeftine kineske figure da u ljudima pobudiš osjećaje pripadnosti i tradicije, umjesto da ih zbunjuješ nepotrebnim blještavilom.
Sve više destinacija i događanja usmjerava se prema održivosti. To uključuje upotrebu recikliranih materijala za dekoraciju, energetsku učinkovitost u osvjetljenju i smanjenje stvaranja otpada.
Obavezno daj do znanja posjetiteljima da koristiš LED tehnologiju, prirodne dekoracije, prave šalice za kuhano vino, čuvaš okoliš i sve drugo što možeš uključiti u održivost.
Gastronomska ponuda je postala nezaobilazna potreba božićnih destinacija. Organizatori sve više surađuju s lokalnim restoranima i food truckovima kako bi posjetiteljima ponudili raznovrsne božićne specijalitete i napitke.
Potrudi se da to bude tradicionalno i na razini višoj od osrednje ponude, jer zbog čega kvariti doživljaj i recenzije upitnom kvalitetom hrane?
Lokalna poduzetnička scena mogu biti tržnice s lokalnim proizvodima i ručno izrađenim suvenirima gdje posjetitelji mogu kupiti jedinstvene poklone i podržati lokalne umjetnike i obrtnike.
Ljudi vole podržavati projekte s kojima dijele iste vrijednosti. Daj im priliku za to.
Božićne destinacije sve više nude tematske događaje kao što su božićne revije mode, prigodne priče i promocije, tečajevi izrade ukrasa i interakcija sa popularnim likovima iz filmova i knjiga.
Okani se “ubojica božićnog ambijenta” poput koncerata izvođača koji nemaju doticaja s božićnim temama, DIY (do it your self) dekoracija koje se samo tebi sviđaju, jer sve su to jednokratna događanja na kojima za tebe nema mogućnosti za dugoročan razvoj uspješne božićne destinacije.
Trendovi se mogu razlikovati ovisno o regiji i destinaciji, ali općenito uključiti lokalnu kulturu i promicati održivost kako bi privukli posjetitelje tijekom blagdanske sezone je koncept koji će te istaknuti od konkurencije.
Broj posjetitelja, što znači i povećanje profita i benefita za sve dionike, može biti brz proces koji donosi rezultate već prve sezone, ali samo ako svoju viziju i ciljeve ispravno definiraš.
U tome ti može pomoći moj besplatan e-book koji sam kreirala ovog ljeta.
U njemu ćeš saznati kako se sa sigurnošću definiraju ciljevi, vizija, koliko novca ti treba i što sve možeš postizati za sebe i svoju zajednicu KLIKOM NA GUMB NA KRAJU “KAKO POVEĆATI BROJ POSJETITELJA I PROFITA”.
Moje ime je Ana Bertić i poduzetnica sam koja ostvaruje uspješne božićne destinacije.
Tijekom proteklih 15 godina postala sam autorica više od 20 projekata adventskih događanja u Hrvatskoj, Sloveniji i Švedskoj koji su ostvarili više od 1 milijun posjetitelja.
Svoja znanja pretvorila sam u provjereni „know-how“ sistem, a za partnere postižem ostvaruju tisuće posjetitelja, više prihoda, konkurentnost i prepoznatljivost.
To je ujedno i tajna uspješnosti mojeg branda, koristi puni potencijal i svrhu turističkih destinacija.
Više informacija o dosadašnjim projektima, načinu i mogućnostima suradnje možeš saznati OVDJE