Mračno poglavlje započeto 2020.godine bliži se kraju i jasno je da uspjeh turističke industrije ovisi o našim sposobnostima prilagodbe, našoj inovativnosti i suradnji kako bi potencijalnim posjetiteljima putovanja učinili što lakšim, ugodnijim i sigurnijim. Kao nikad ranije trebamo se potruditi da pokažemo dobrodošlicu korisnicima naših usluga.
Različita tržišta na kojima ostvarujem destinacijske projekte naučila su me da pratim trendove, ali i prepoznajem bitne promjene.
Evo šest bitnih promjena uzrokovanih epidemijom i trendovima.
Mnoga istraživanja koja globalno provode velike svjetske kompanije ukazuju da se čak 54% putnika priprema za odmor od 15 dana ili više.
Kada se „putnik 2021.g“ uputi na neko odredište on želi i očekuje „u potpunosti i sve“. Zbog toga pružatelji usluga na destinacijama trebaju biti spremni oduševiti svoje posjetitelje jedinstvenim, neočekivanim i „jednom u životu“ iskustvima. Istovremeno, prateći najnovije mjere zdravstvene sigurnosti.
Poslodavci i zaposlenici mogu raditi bilo gdje. Svijet sve više postaje svačiji ured i sada je pravo vrijeme za stvaranje ponuda za one koji žele duže vrijeme boraviti kod nas i kombinirati korist i zadovoljstvo.
Putnici i posjetitelji imaju svoje kriterije i na svoj način ocjenjuju razinu usluge i doživljaja za svoj novac.
Čak 40% turista favorizira one s višim zdravstvenim i higijenskim standardima.
Stjecanje povjerenja potencijalnih posjetitelja sve je teže.
Te činjenice se ne smiju zanemarivati.
Beskontaktna tehnologija koja omogućava veću sigurnost može imati veliki utjecaj na odluke naših posjetitelja da bezbrižnije istražuju.
Beskontaktna plaćanja, digitalne ulaznice, dezinfekcijski sustavi postali su važni elementi u donošenju odluka.
Ljudi su češće odlučivali organizirati svoja putovanja bez pomoći turističkih agencija.
No, ako ste stalno ovisni o mogućim promjenama u organizaciji putovanja, traženju točnih informacija, lako je shvatiti da je odabir pouzdane turističke agencije idealno rješenje.
Putničke agencije su nezamjenjivi izvor točnih informacija. One će riješiti probleme koji nas mogu zadesiti radi čestih promjena i usmjeravati nas na prava rješenja.
I prije covid-situacije ljudi su se borili s negativnim utjecajem turizma na okoliš i društvo.
Prisilni odmor je mnogima omogućio da razmisle i shvate da njihov boravak na nekoj destinaciji ostavlja trag. Pozitivan ili negativan.
Putnici nam žele dobro. Nedavno istraživanje je pokazalo da čak 68% putnika želi da se novac koji troše na putovanjima vrati u društvo.
Turistički poduzetnici i agencije mogu im pomoći tako da im pruže što više informacija o tome kako njihova prisutnost pomaže destinaciji i kako mogu pozitivno utjecati na svoja turistička odredišta.
Novi trendovi uvijek su dobrodošli, ali ove nove promjene zahtijevaju od nas još više rada i prilagođavanja nego smo navikli.
Što prije shvatimo, naučimo i prilagodimo se na nove trendove i potrebe, budućnost će nam biti bezbrižnija.
“Ne možemo predvidjeti budućnost, ali presudno je planirati kakav će biti naš put prema naprijed. ” Ana Bertić
ANA BERTIĆ
Uspješno i efikasno riješila sam probleme mnogih mojih klijenata za koje sam izrađivala idejne projekte, osmišljavala dodatne sadržaje i educirala ih kako da započnu ili unaprijede svoju destinaciju.
Slobodno me prati na društvenim mrežama gdje aktivno pomažem poduzetnicima u grupi KONTINENTALNI TURIZAM IMA BUDUĆNOST koja se bavi temama koje vode prema ostvarenju uspješne turističke destinacije
Pomažem i tebi da pokreneš svoju destinaciju i trajno unaprijediš svoje poslovanje u smislen i profitabilan biznis od kojeg ćete moći dobro živjeti.